للشقاوة معني ااااخر

منورة يا احلي بنوتة لو عايزة تحلمي معانا في احلام اخر شقاوة يسرنا ان تنضمي الينا ونسعد بصحبتك لنا

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

للشقاوة معني ااااخر

منورة يا احلي بنوتة لو عايزة تحلمي معانا في احلام اخر شقاوة يسرنا ان تنضمي الينا ونسعد بصحبتك لنا

للشقاوة معني ااااخر

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
للشقاوة معني ااااخر

بناتي

2 مشترك

وصفة هايلة لبياض ناصع لبشرتنا

المديرة
    المديرة
    للشقاوة عنوان واحنا عنوانه
    للشقاوة عنوان واحنا عنوانه

وصفة هايلة لبياض ناصع لبشرتنا Empty وصفة هايلة لبياض ناصع لبشرتنا

مُساهمة  المديرة السبت يناير 08, 2011 7:40 am

حبايبى الشقاوات وحشتونى اوى والله انا فرحانه اوى انكم عجبكم موضوعى والله ما حطه مكياج ده جمال طبيعى ومبسوطه جدا من التثبيت علشان كده قررت اعمل لكم موضوع تانى هيبسطكم اوىوالله لو انتي شايفة كده ماشي

انا عارفه ان اغلبيه البنات عندهم اماكن سودا فى الجسم كتير زى الركب والاكواع مثلا وزى تحت الابط والمنطقه الحساسه مفيش احلا ولا اجمل ولا ارخص من ............................
    المفجاءه الكبرى اللى محدش هيصدق ان ده يعمل كل ده بس صدقونى عن تجربه انا علشان بيضا باين فيا اسمرار الركب والاكواع انتم عارفين طبعا اننا بنركز على ركبنا كتير خصوصا فى الصلاه
    الحاجه دى بقا فازلين طبى طبعا كلنا عارفينو والله يا بنات جميل جدا جربى كده بعد ما تخدى حمام ادهنى جسمك كله بفازلين وهو جسمك لسا دافى علشان يتشرب بسرعه وجربى كده ادهنى ركبك واكواعك كل يوم قبل النوم بفازلين وشوفى اللى هيحصل اما النطقه الحساسه بقا فدى تفتحها هيبقى برايحه جميله بس مش هقول غير لما تشجعونى وتقيمو موضوعى اتفقنا وتدعولى ربنا يستر عرضى وعرض بنات المسلمين اجمعين

منقول للفايدة
    ذات الهمة
    ذات الهمة
    شقاوة جديدة
    شقاوة جديدة

وصفة هايلة لبياض ناصع لبشرتنا Empty رد: وصفة هايلة لبياض ناصع لبشرتنا

مُساهمة  ذات الهمة الإثنين فبراير 28, 2011 4:26 pm

ربنا يبارك فيكى كنت عاوزة اسال عن كده

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 19, 2024 3:54 pm